Bokkontrakt

Jag startade min blogg för att sprida kunskap om socialtjänstens arbete gällande barns utsatthet.

Bloggen har sedan vuxit fram att bli en informationskanal där jag fått tala om

hur ett barns uppväxtvillkor påverkar barnet och hur svårt det är att laga en trasig vuxen. 

Jag har via texter beskrivit delvis min egen resa som ett sk. Maskrosbarn och vägen mot ett liv värt att leva. 

Jag har nu via Ordberoende förlag fått möjlighet att ge ut böcker och nå en ännu bredare publik med mina texter.

Publicerad av livetpasoc

Jag är utbildad socionom och har en magisterexamen i socialt arbete. Jag har arbetat 10 år inom socialtjänsten och arbetar nu som universitetsadjunkt i socialt arbete på Mälardalens universitet, ämne socialt arbete.

2 reaktioner till “Bokkontrakt

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång